En ny dag i mina nya kläder!

2011-02-05 @ 15:47:28

Okej, för att inte deppa ihop helt på denna sidan så hoppar jag fram till det kuliga från igår/idag...typ.
Jag gick igenom allt jag köpt i förrgår, så kul med alla påsar :) På eftermiddagen gjorde jag kebab och åt tills jag fick ont i magen! (som vanligt). Sen var det dax för Nordstan (wow, 2 dagar i rad, när jag inte varit där på flera år i streck haha). Jag skulle hämta min Gina.T påse som jag glömt på Ur&Pen när jag köpte en klocka där igår + att klockan jag köpt inte var ...eh..hm...vi testar ordet, klockan var inte synkronizerad (kan inte stava det alls). Jag fick min påse (jippi!!) och fick bytt klockan. Sen var jag glad i hela 2 timmar, tills klockan ramlade av min handled! Så nu måste jag tydligen dit igen, och jag vet inte ens om dom fixar det eftersom jag inte tog någon garanti på skiten, men det ska nog fixa sig. Jo just det, jag var på UVX också och fick äntligen köpt ett nytt peircingsmycke till min 'boobie' ;) Den är riktigt snygg och rätt diskret. Kom hem, satte i din.... och SJÄLVKLART var det något fel, förliten!! Jag har ju inte råd att köpa en ny denna månaden så jag får gå här hemma och småsura över det tills jag har pengar igen :p (nej,bild kommer inte)

I brist på saker att göra så fixade jag mina naglar idag också. Det blev rätt okej (om man gillar zebror haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback