Date med A-M

2011-02-13 @ 14:15:34

Var hos Anna-Marija igår kväll! Det blev Burger King, massa tjöt och sen var det dax att färga bort fina gamla hårfärger! I 2 olika omgångar färgade hon håret på mig, först blev jag rosa-röd-lila, och sen med blond färg blev jag brun-aktig i håret, hmm... vet inte riktigt vad jag tycker om det än, jag ser mig som BLOND :/ Åkte sen för att se film hos hennes kompis. Det blev Nicolas Cages sämsta film, usch vad kass den var! Men trevligt var det iaf :)
Bild på håret kommer senare (när jag inte ser ut som att jag sprungit in i en vägg 8 gånger!)

Idag blir segisdag. C + hund kommer hem vid 17.00 så nu ska jag bara göra ingenting i 3 timmar, sen blir det till att vara vuxen, ta ansvar och laga lite middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback