Ansökt till komvux idag!

2011-02-16 @ 00:10:30

Då var saken klar, jag börjar plugga den 21/3 på Lernia! Det kommer ta ett par år innan jag kommer blir klar och få mitt slutbetyg i alla gymnasieämnen men det är ju inte så att jag har så mycket annat för mig! 2006 gick jag fristående kurser och de betygen får jag behålla och plussa ihop med de kommande betygen. Alla betyg var vg+mvg...nja, nästan i alla fall, undantaget är matte. Jag kan verkligen inte matte, förstår ingenting. Jag gick matte G, vilket innebär grundskolans matte, och lyckades få IG båda terminerna!! Så nu får jag börja om.... kanske kan jag se ljuset i tunneln år 2038 då jag kan klara av att få godkännt i matte A haha! Jaja, den dagen den sorgen lyckan. Idag var jag i alla fall och lämnade in min ansökan i stan och dessutom följde Johan med och han kommer nog plugga han med, nästa termin, så då får jag en plugg-kompis, tjohoo!

C sover hos en kompis inatt. Det känns tomt när han inte är hemma, men pauser är bra för oss eftersom vi går varandra på nerverna såååå mycket! Och nu ska jag bara ut en sväng med hunden, sen kan jag ta och slappna av lite (lägenheten städar säkert sig själv när jag sover inatt). Medicinen jag tar kommer med stor sannorlikhet att göra mig sämmre ett tag, men nu har det gått 4-5 dagar och än så länge märker jag ingen skillnad, så so far so good :)) Tabletterna jag tagit till natten har jag fått lägga åt sidan, blir ju helt borta och känner mig lagom full och seg, blahaa! Jag vill la inte känna mig full/bakfull utan att fått glädjen att nå dit via alkohol!!?
Nej jag beklagar, en fylla ska inte komma på tablett, den ska komma med smaken av vodka eller vin! =D

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback