Äääälskar Lime Cheesecake!

2011-02-10 @ 23:55:00
Skulle på möte i Frölunda idag, ville inte, men måste. Johan ringde sin jobbarkompis och fixade sig skjuts till jobbet så att jag kunde ta hans bil idag, såååå gulligt!! Men jag behöver verkligen en fungerande bil i fortsättningen, MIN bil hade varit det bästa alternativet just nu, men den är verkligen super-deppig!

Idag gjorde jag klart min helt otroligt goda lime cheesecake :)) Jag tog min cheesecake och åkte till moster och kusin Emma för att bjuda på min triumf, även Johan fick sig en bit... och den är helt klart godkänd!! Fastnade hos moster & Emma i ett par timmar och tjötade massa ingenting och drack massa kaffe, så mysigt! jag fick också mitt nya läppstift jag beställt via moster, från Oryflame 'Power shine', så tjuuusigt och luktar mums :)

I morgon ska jag på återbesök hos läkaren, usch! jag har inte alls någon lust att åka dit, men men!
Nu ska jag i alla fall, börja avsluta kvällen och lägga mig i sängen o se lite på tv!

I morgon ska jag på återbesök hos läkaren, usch! jag har inte alls någon lust att åka dit, men men!
Nu ska jag i alla fall börja avsluta kvällen och lägga mig i sängen o se lite på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback