Thank you sweet friday!

2011-12-16 @ 18:03:11
Äntligen fredag! Nu ska jag vara ledig i 2 underbara dagar (jag har inte varit det på ett par veckor!).
Här ska städas, köpas presenter, julpysslas, och bakas i mängder!
Jag hade också velat passa på att baka pipparkakor, men herregud, 229kr! Rena julrånet!

Pepparkaksformarna som är pipparkakor!  Olika sex ställningar :)
Pratade nyss med Camerons pappa. Ibland kan vi prata i ett par timmar utan problem, och ibland blir det som ikväll... efter 20 minuter råkar ämnen komma upp som gör att vi blir extremt irriterade på varandra. Oftas handlar det om saker från 'förr', när Cam var liten. Av någon anledning har han helt andra minnen än vad jag har (jag tror han lever i en fantasivärld). Anyways, han kollar biljetter till Sverige, för nästa år redan! Jag tror inte på hans planer för än resan är bokad, men jag är ändå rätt imponerad att han faktiskt har börjat tänka tanken att komma hit för att träffa sin son, efter 8 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback