'Strandsatt' hemma.

2011-12-03 @ 21:56:39
Cameron stannar hos min mamma resten av helgen så jag är barnledig lite till. Fast mamma har mormors bil så jag anser mig fast i hemmet, för inte under några omständigheter sätter jag mig på bussen. Jag har städat lite, plockat, och tvättat, och legat framför tvn i massa tråkiga timmar.
Julgrejerna är framplockade och i morgon ska Cameron få klä granen, för första gången någonsin! Jag är besatt av att granen ska vara perfekt, att alla kulor är lagom fördelade i färg och plats.... så sorgligt, jag vet. Men nu är den stora dagen här, dagen mitt barn ska få klä granen (och jag knappt flytta några kulor när han somnat). ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback