Måste vara effektiv!

2011-12-14 @ 18:39:51
Haft en så mysig dag på jobbet, med söta samtal dessutom ;)
Cameron har inte gått till skolan denna veckan, och har nog ringt mig 148 gånger för att fråga när jag kommer hem. Nu när jag är hemma, ja då sätter han sig och spelar PS3 utan att ägna mig en endaste tanke haha.
10 dagar kvar till julafton, med totalt 3 dagars ledighet innan den stora dagen. Hur ska jag hinna med allt? Jag måste handla julmaten, städa, köpa present till mormor, något kul till Cam, ha pysseldag, bakdag, och självklart en kväll på Liseberg! Det gäller att vara effektiv.
Jag önskar mig en tidsmaskin i julklapp, så jag kan vrida tillbaka tiden ett par år. Men såna kostar nog så mycket så jag skippar att skriva det till Tomten i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback