Åter i lugnets sköna vrå.

2011-12-26 @ 00:56:50
Jag hade en mysig dag hos mormor igår på julafton. Morfar var med i några timmar, och de flesta i familjen tittade förbi :)
Mitt i Kalles jul på tv så åkte jag hem till mamma för att fira där. oOch tur var det, för dit kom självaste tomten!
Cameron var överlycklig över allt han fick, och somnade vid midnatt i soffan. Själv var jag hemma hos hunden igen vid 02 på natten.
Idag har varit en blaha dag, så jag lever på lyckan från igår istället ;)  Jag fick bl.a min efterlängtade Guess plånbok som matchar väskan jag köpte!

God Jul!



julmat, lax och ägg

Tomten hos familjen JohansonTomten!

Cameron somnade i soffan på julafton
Cam & Stefan somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback