Anton är min!

2011-12-20 @ 23:31:04
Vilken stressig vecka! Så mycket som ska hinnas med.
Marsinpanfigurer, Check!
Baka pepparkakor, Check!
Jul på Liseberg, Check!
Köpa present, Check!
Men så råkar det vara 1000 grejer kvar att göra. Vi ska dekorera pepparkakorna, Cam ska på kalas, mormor fyller år, ett paket måste hämtas, julkläder måste fixas, julmaten ska inhandlas, tvätta, städa, och JOBBA, fram till 22 kvällen innan julafton!

Ikväll har jag, Cameron och mamma spenderat 4 timmar på Liseberg. Det var första året jag var där utan att se snö, lite synd. Men där är så otroligt mysigt vid jul så det gör inget. Jag spelade på godishjulen och vann en stor Anton Berg, Cameron vann en kartong Paradis. 700kr senare åkte vi hem från regnet, till snön i Angered.

Jul på Liseberg 2011

Jul på Liseberg. Paradis kartong

Jul på Liseberg skridskor. 40kr

Stjärnvinst, 2. vinst och 1.a vinst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback