Vilken dag!

2011-08-31 @ 23:13:21
Inväntade ett skönt kvällspass idag, trodde jag! Det har varit sjukt hektiskt på jobbet så jag är alldeles snurrig!
Hemkommen  22.40, ut med hunden, plocka undan efter Cam, kolla nätet lite och strax i säng för i morgon ska jag upp innan 05 igen. Tur för mig att jag älskar mitt jobb i-alla-fall :))
Jag var så borta efter jobbet att jag faktiskt glömde min nyköpta datastol i bilen, skit också! det5 var väl så dax att komma på det NU!
Stackars Cameron har fått sköta sig själv hemma idag, fast jag tror säkert han skippade både läxa och tandborstningen, men han sov faktiskt när jag kom hem så det var ju ett stort plus.

älskar mina nya höga skor från Skopunkten!

God natt Alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback