Vikariat!

2011-08-18 @ 20:09:55
Jobb jobb jobb, usch, behöver verkligen en dag ledigt, men det får vänta i några dagar till.
Idag på jobbmötet så blev jag kvarhållen en stund, sååå nervöst men svaret blev fortsatt vikariat minst året ut!! Så nu kan jag äntligen pusta ut (ett tag). Nästa år kan det bli timmar jag går på, och det känns mindre kul då jag inte kan boka just de arbetspass jag då vill ha, utan får ta allt som kommer min väg.
I morgon är det min tur med fredagsfikat på jobbet så här har det bakats. Men, det blev mindre lyckat. jag fattar inte varför ändå gången jag inte kan baka är när jag ska bjuda andra!? Strunt samma, dom får äta & vara glada ändå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback