Stackars Cameron!

2011-08-14 @ 18:27:35
Och dramat har fortsatt, men samtidigt tagit slut nu.
J är garanterat den största patetiska idioten jag någonsin mött! Förra helgen kom ju som sagt Cameron hem på natten för att han var sjuk. Innan han kom hem hade han inte fått göra mycket för inte tänkte J spendera tid med honom, utan det skulle göras med barnungen och hennes systrar, därefter gjorde de tacos som Cameron inte fick vara med och äta. Dagen efter var Cameron inte välkommen tillbaka dit, och senare när min kusin hämtade hunden så var Cams grejer nerslängt i en påse. Han blev utslängd som en jävla sommarkatt! Ingen förklaring, inte ett enda ord... Cam undrar ju vad han har gjort för fel.
Dagen efter detta, förra söndagen så kom J hit med våran hund. Cameron satt i sitt rum, trodde att J ville prata med honom om vad som hänt. Men icke! Istället står J i dörren, ser ut som ett gammal hemlöst fyllo och förklarar hur allt handlar om mig och inte Cameron. Och om hur Han bryr sig om Cam mer än mig (snacka om att försöka trigga mig haha). Sen räckte det inte med att göra allt svårt för Cameron för då skulle vi helt plötsligt avsluta allt med hunden, den for bo hos oss (där stackars Cam kommer få ta för mkt ansvar) eller så ska Han ta hunden och Cam får aldrig träffa den igen. Värst av allt var att han inte tänker ge tillbaka Cams grejer, inte ens hans 700kronor som J har. Hur fan kan man stjäla från ett barn utan att vara psykiskt sjuk??!! (antagligen omöjligt).
Sen var det ju det där med att han tog nyckeln från Cameron... han frågade vid ett tillfälle hur jag vet att han sover på en kudde som det står Go natt piraten på. Jag svarade att Cam berättat det, men han trodde mig inte. Så sen kom vi på det, Han tror ju antagligen att jag varit inne i hans lght med Cams nyckel. Snacka om att ha höga tankar om sig själv hahaha. För visst vill jag in och ränna runt i hans skit och dessutom riskera anmälan för olaga intrång!? haha. Snälla, den idioten är inte ens värd att spotta på! Så hur sorgligt är det inte att han tror att han ens är värd att skänka en tanke, han har ju återgått till samma patetiska, pinsamma och töntiga person han var för 6 år sedan.
Vi hämtade våran hund idag, men inget får Cameron tillbaka och givetvis ska nog J behålla mina stolar också, så patetisk! Men som sagt, att stjäla från ett barn är tydligen inga problem alls. Ändå är det bara 4-5 månader sedan sist han frågade om adoption, 3-4 mån sen han tatuerade in Cams namn. 'Hon' måste verkligen vara en riktigt manipulativ subba för att ha lyckats med allt detta. Och Han som är så urblåst och går på allt folk säger.

Kommentarer

Postat av: Mamman

Bedrövligt!! Att han inte kan inse vem han gör illa.

2011-08-14 @ 21:32:19

Postat av: Anonym

Ja alla håller nog med!

2011-08-15 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback