Slappa dagar

2011-08-07 @ 15:27:47
Det blev mycket lugnare i helgen än vad som var planerat. fast det har varit riktigt skönt att vara hemma och slappa...trots att mycket tid fått gå till städ och tvätt.
I morgon börjar jag jobba igen *suck* Det har varit skönt hemma, och jag hade velat ha ett par soliga dagar till, istället för detta eviga regn och blåst. Men jag trivs på jobbet så det ska nog bli bra imon :)  Då vi snart går över till timmar på jobbet så är jag något nervös över hur mycket det kan bli, så jag hoppas på svar denna kommande vecka.
Vi skulle till GoKart banan i helgen, men det får bli av någon annan dag, men istället får det nu bli Mario Kart på Wii med Cameron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback