Shoppat & bakat

2011-08-26 @ 20:30:23
Var i alla möjliga butiker igår men som jag anade, allt var i 70-talets tankar. Usch! Så jag handlade betydligt mindre än planerat, och det lilla jag kom hem med kostade 2,400 spänn (hur gick det till??!).
Jag fick i-alla-fall tag på en skitsnygg vinterjacka som jag inte behövde, och som heller inte håller kylan ute...så det var ju kul!
I vanlig traditionell ordning så stannade Annika och jag upp i 2 omgångar för 'fika' och efter att allt stängt så köpte vi hem indisk mat, sååå gott!!

Idag har vi också haft en underbart härlig dag, och det blir ju inte sämre av att vädret varit kanon!
Tog också en sväng till Jysk för att köpa rosa tofflor och en ny datastol. Men, tofflorna var slutsålda och datastolen lika så :/
Nu var det dax att köra igång kvällen! Toppa färdigt Cheesecaken så den står redo för mitt ev. nattliga besök som kanske kommer sent ikväll ;)

Snygg jacka från shoppingen igår. Köpt på Only på Backaplan för 349kr bara!






Kommentarer

Postat av: Therese

ÅÅÅÅÅHHH, SNYGGA SKOR! jag vill med ha juu

2011-08-27 @ 14:04:06

Postat av: Mamman

Men ååååå, jag kom ju inte :-( Åt inte ens en hel bit dagen efter.

2011-08-29 @ 22:24:44

Postat av: Jacueline

Älskar skorna! ;) Finns på Skopunken, 350kr.



Mamma, nä.... och vem tror du måste knö i sig ALL cheesecake? --Jo, JAG! över 1000 kalorier per dag i cheesecake!

2011-08-30 @ 17:48:35
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback