Så sömnig

2011-08-23 @ 11:27:04
Vaknade idag och var heeelt slut. Jag är så trött att jag inte ens orkar stå upp, så hur ska det då gå att jobba ikväll? jag hoppas mitt paket från cdon.com hinner komma idag innan jag ska till jobbet så jag kan spela min nya Pitbull skiva, annars kommer jag nog somna vid ratten.
I morgon ska det bli mer shopping, mycket shopping om jag får som jag vill :)
Jag nämnde för någon vecka sen att jag kom hem från stan med mer pengar än vad jag åkte med. saken är den att jag hade ett par guldarmband som var trasiga, och även mitt skräpguld jag fått av J de senaste 6 åren. Så detta sålde jag glatt till en guldaffär inne i stan! Nu ska jag köpa något nytt för pengarna, men för det J köpt ska jag tanka bilen med så dom slantarna försvinner på 20 minuter...de får bokstavligt talat "gå upp i rök" :p



Kommentarer

Postat av: Emma

Söt!

2011-08-23 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback