Får det lova att vara lite regn?

2011-08-29 @ 18:47:55
Men herregud, klarar Göteborg mer regn!!??, jag vet i-alla-fall att jag inte gör det! Igår kväll och i natt åskade det sååå mycket att min stackars hund blev panikslagen. Men duktig matte som jag är så byggde jag en koja till honom med täcke på golvet, så där gömde han sig i timtal (helt övertygad om att åskan inte kunda komma åt honom under pallar och handukar!) haha. 
Det är bara slutet av augusti och höstkäderna hänger redan framme, så tragiskt :/

Inombords börjar det kännas bättre, jag är inte lika arg nu som jag tidigare varit över allt som hänt. Cameron tar allt superbra (hitills) så tack vare honom kan vi vara lyckliga och glada här hemma <3


(Bild: Cameron)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback