Vår!

2011-04-20 @ 10:46:42
Äntligen vår!!
vår 2011, april
(Utsikten från min altan)

Igår startade jag vårstädningen på altanen med att skura utemöbler och sopa. Det var riktigt varmt ute, trots att jag var i skuggan. Nästa vecka blir det till att inhandla lite sommriga blommor och nya dynor till uteplatsen, sen är det perfekt!
Idag jobbar jag som må-ti, 14-22.15 och sen är jag ledig skärtorsdagen och fredagen, vilket verkligen behövs.
Jag har verkligen fått panik på jobbet... kanske inte ska gå in på detaljer, men går man inte bra ihop med någon så borde man få kunna hålla avstånd!

Nu blir det lite skitsnack i telefon, cigg och kaffe innan jobbet :)


Kommentarer

Postat av: Stuffstuff - Den proffsiga bloppisen!

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika då in på min proffsiga bloppis!

-inte som alla andras.



www.stuffstuff.blogg.se

2011-04-20 @ 17:11:14
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback