=D

2011-04-27 @ 01:37:42
Ska jobba natt i morgon så nu försöker jag hålla mig uppe så sent som möjligt, det börjar bli segt nu 01.30 på natten ;) Cameron är hos sin styvpappa så jag ska allt se till att sova lääänge på morgonen.
För ett par timmar sen så ringde Camerons pappa från USA.... kändes konstigt, vi pratar aldrig med varandra. Vi har bara haft ett telefonsamtal på 6 år. Men nu ville han iaf börja leka pappa så jag får bita ihop och låta honom göra det. Cameron kommer ju vilja prata med honom. 'Han' (Spermadonatorn) ska ringa till helgen, men vi får la se om det blir av.

Som jag nämnde tidigare så shoppade jag en del för ett par dagar sen, och även idag blev det lite påfyllning!
Jag har inte bilder på allt men här är en del som gjort mig gladare :)

Handlade kudde från Åhlens, svart stor ring från Bikbok, cerisa värmeljushållare, kläder från Allums Bikbok, Gina Tricot m.m. -Bilder lånade från respektive hemsida.-
Turkosa handukar i olika storlekar från Ikea 19-69kr. Värmeljushållare i cerist och turkos från Åhlens och Ica Maxi 10kr/styck. Madelene nagellack från Make Up Store 130kr. Cerisa soffkuddar från Åhlens 99kr/styck. Stor svart ring från Bikbok 69kr. Hotpants (cykelbyxor) från Gina Tricot 59kr. Svart linne med spets från Cubus på erbjudande för 79kr (ord. 149kr). Plånbok från Gina Tricot 149kr.

Ny Canvas tavla från Gallerix som kostade 209kr med 30% rabatt.
Canvas tavla från Gallerix 209kr (ord. pris 299kr).

kofta från Gina Tricot 249kr, linne från Gina Tricot m.m. -Bilder lånade från resp. hemsida-
Turkos tandbortshållare från Hemtex 69kr. Rosa kuvertväska från Gina Tricot 199kr. Vit kofta från Gina Tricot 249kr. DVD filmerna Salt och Unstoppable 169kr/styck. Linne från Gina Tricot 50kr (ord. pris 99kr).

Givetvis blev det massa annat onödigt också, men allt kan jag ju inte lägga in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback