Heldag med Annika

2011-04-12 @ 21:59:08


En uuunderbar dag i Allum med Annika!! Vi shoppade, fikade och skrattade! är sååå glad att hon är hemma i sverige igen, men tyvärr bara ett kort tag till :/
Shoppa är inget vi två borde göra tillsammans, jag tror vi pushar på varandra tills pengarna är slut (eller tills butikerna stängt haha). Idag blev det 6 timmar i Allums köpcentrum, och det kostade att ligga på topp asså!
Vid ett tillfälle var vi inne på Kjell & Compani för att köpa en pekpinne till mobilerna och WoW vilken kille jag hittade där!! Vi ska gifta oss när vi blir stora... men jag avvaktar med att berätta det för honom. Hans ögon, heeeerregud. Jag frågade t.o.m om det var linser, men icke. Han har ett ljusblått öga och ett ljusbrunt, både med starka konturer runt om, helt sjukt!! Så ja, nu e jag kär haha ;p

I morgon är det jobb igen, plus att Cameron kommer hem efter att ha varit borta i 5 dagar. Nu ska det bli nya tag här hemma och vi ska få det att funka, utan bråk 24 tim/dygnet.

shoppat igen

shoppat från Bikbok, Gina Tricot, Stjärnurmakarna, Din Sko, scorett, Kjell & Company, Åhlens m.f



Brun blus från Vila, 299kr. Holey Shirt fr. Cubus, 149kr.


Kofta fr. Bikbok (ord. 399kr) 99kr. Långt linne/tröja fr. Bikbok 129kr. Fransscarf fr. Bikbok 49kr.

Mina snygga nya ringar. En från Scorett och en från Tyra
Style By Tyra ring och en ring från Scorett för 149kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback