PKC eller CIA?

2011-04-03 @ 23:56:17
Efter att utbildningen på jobbet gick från skolbänk till praktik med handledare så har jag hunnit ta 2 extra andetag per dag ;)  Det hela är verkligen sjukt jobbigt. jag VILL verkligen lära mig allt, men det är så himla svårt och tillslut så blir det bara en spärr i hjärnan och informationen blir helt ologisk och ingenting fastnar i huvudet *suck*. Jag trodde detta jobbet skulle vara rätt 'lätt', men oj så fel jag hade, det är det absolut svåraste jag försökt lära mig i hela mitt liv! Jag tro att arbetsgivaren missuppfattat vart vi jobbar...är det PKC eller CIA?

Jag har i alla fall varit ledig hela helgen och igår fick jag gjort lite mini-shopping, kom hem med 2 linnen och en stor fräck ring! Nu ska jag nog lugna mig med shoppingen och satsa på 2 ting: 1 HTC Desire mobil och en Nikon/Canon digital sytemkamera. Men vilken modell på kameran ska man ha?

I morgon jobbar jag 14.00-22.15 så jag kommer bara träffa Cameron innan han går till skolan så jag behöver nog sova nu, så go natt alla :))

Kommentarer

Postat av: Linda

Alltid roligt med shopping :)

2011-04-04 @ 15:57:23
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback