Låtsas helg!

2011-04-06 @ 23:56:54

Nu är det helg!!...ja, iaf för MIG, för er andra är det nog fortfarande onsdag kväll! Jag är nu ledig i 2 underbara dagar som ska fyllas av shopping, skratt och massa god fet mat :)
I morgon blir det stan med Annika...men känner jag henne rätt så får jag åka och hämta henne redan vid 09.00 *gäsp*

Nu är snart klockan 24.00 och jag vill snabbt gosa ner mig i sängen för att få min skönhetsömn som jag så väl behöver efter hårt jobb i veckan. I helgen blir det jobb, vilket är OK för jag är både hundledig och barnledig då.

Psst... passa på att vara med i tävlingen längre ner på sidan. Du behöver bara fylla i namn, mejl och en kommentar om att du är med. Inte svårare än så för den som vill vinna ett sommrigt smycke :)


Kommentarer

Postat av: Linda

Klart jag inte missar tävlingen, väntar me spänning på o se vem som vinner.

2011-04-07 @ 18:06:01

Postat av: Jac

Kul att du är med, lycka till!

2011-04-09 @ 23:31:08
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback