Kungligt bröllop idag.

2011-04-30 @ 00:04:03
Jobbat idag, en rätt bra dag dessutom. Lyckades även se på tv på jobbet, när Prins William fick sin vackra prinsessa, Kate Middleton. Jag är inte alls insatt i det kungliga med detta var jag ju bara tvungen att kika på.
I helgen är jag ledig så jag startade det hela med städning! Här hemma har sett fördjävligt ut, och nu ser det 'okej' ut.
I morgon tror jag det blir grillning på altanen så jag hoppas det fina vädret håller i sig.
Emma nämnde lite grill-fest till helgen, dumt nog tackade jag nej. varför? Jaja, jag får se hur det blir imon.
jag fick hem min nya hårinpackning från Lyko idag, 'ghd rejuvenating'. Den ska sitta i över natten så nu hoppas jag på mirakel. Så har jag tur så vaknar jag med tjocks, ljust, fylligt och friskt hår :))

Idag äktade Prins William sin vackra flickvän Kate. 2011-04-29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback