Fick en present idag!

2011-04-21 @ 00:38:44
Nu kommer 2 dagar ledigt så i morgon åker jag och inhandlar lite onödigt till mig och hemmet. Jag hade behövt lite sovmorgon men Annika kommer nog in till Götet rätt tidigt så jag får nog hämta upp henne iklädd morgonrock och tofflor! Hon åker tillbaka till båten om ett par veckor så jag antar att jag kan anpassa mig ett litet tag till ;)
9/4 - 11/4 står första delen av utbildningen på test. Vi (jag + 7 andra som går utbildningen samtidigt) ska ha 'förhör' dessa dagar för att sedan veta hur bra/dåligt vi ligger till. Jag är super nervös eftersom jag är lite trög när mycket info ska pumpas in på kort tid, jag låser mig och sen vet jag helt plötsligt ingenting haha. Ja ja, jag kan ju avvakta ett par veckor innan jag blir allt för nervös och orolig.
Idag fick jag ett brev på posten, från 'Whopsydaisy smycken'. Bild kommer senare, men jag kan redan nu säga att hennes smycken är verkligen super-söta, och för att toppa det hela så kom det så sött inpackat :)) Tack!!

00.38 ...hm, nog dax att äta något och sen sova lite. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback