Ensam-hemma-fredag.

2011-04-08 @ 23:28:19
testar min nya Nikon D3100 i vårsolen

Seg fredag 'söndag' för mig idag. I morgon börjar jobbar-veckan igen och jag är sååå trött. Har inte varit utanför dörren idag, men tog ändå några testbilder med min nya Nikon från balkongen för att fånga lite vårsol :)

Cameron är hos Johan denna helgen och nästa vecka tar även mamma honom en natt. Tyvärr kan vi inte sluta bråka... men det verkar som att han har öppnat upp sig för Johan lite ikväll och det är ju det bästa han kan göra just nu. Men men, jag hoppas allt är back on track snarast möjligen!

Nu ska jag njuta av min enda goda natts sömn jag ska få på länge, ink. sovmorgon!!

Någon annan med roligare planer än mig i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback