En rätt så bra dag.

2011-04-11 @ 20:59:53
Mammas pasta sallad med pesto, baby spenat och solrostorkade tomater.

Gårdagens sena middag blev också dagens lunch. Jag älskar verkligen denna pastasalladen från mamma. Jag var helt slut i går kväll efter jobbet och denna tog mig 12 minuter att göra, och är sååå god :)
Jobbade ett vanligt dagpass idag så efter jobbet tog jag en titt inne i stan och sen mötte jag upp mamma för lite skitsnack och kebab!

Imon har jag en ledig dag så det blir nog lite fönstershopping och kaaanske även lite butikshopping ;p
...bara nu Annika orkar ta sig in till Göteborg och att solen sköter sitt så ska det blir rikigt härligt att komma iväg. Dessutom slipper jag ju se allt skit som ligger och skräpar här hemma då.

Nu intar jag soffan och ska zappa på tvn tills jag slocknar!

Pssst! Sista dagen för att delta i tävlingen om en smycke från Whopsydaisy på min blogg!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Jaha, nu blev JAG hungrig!

2011-04-11 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback