Årets första grillning!

2011-04-28 @ 21:37:54
Idag blev det årets första grillning på altanen, och helt underbart var det! Jag älskar verkligen min elgrill!! Köttet blir alltid så underbart saftigt och helt utan rökskadade kläder så blir maten perfekt (undantag för cigg-rök då asså). Det blev i alla fall middag för två, för Cameron kom hem idag :)
I morgon blir det jobb sen är jag ledig hela helgen, heeelt underbart! Ska se till att träffa Annika innan hon åker tillbaks för att jobba på båten...så lite shopping kanske?

Lite bilder från dagen.
2011-04-28


Våran hund Cinto aka 'den spanska räven'


Utsiktsplatsen i Rannebergen där vi bor.


Cinto på min bil.

Kommentarer

Postat av: dreamsandthoughts ☆

tack =) allt bra? :D

2011-04-29 @ 14:14:58
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Postat av: Dessi!

Tack så mycket:D

gillar din header!

2011-04-29 @ 19:00:02
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback