Äääntligen ny kamera!!

2011-04-07 @ 23:56:52
Kom hem med påsar från El-giganten, cubus, Only, OnOff och Chilli

Hämtade Annika i stan vid 10 i morse, därefter blev det shopping på Backaplan med över 1 timma bara inne på El-Giganten haha. men jag fick tag på både en HTC mobil och en Nikon digital systemkamera. jag kollade även efter en mini pc, men de billigare är för dåliga i minnet så det skippade jag.
Senare blev det fika med latte och massa meningslöst tjöt, sååå mysigt!
Kom hem vid 16-tiden till min söta pojk...men det höll inte mer än några timmar, sen var han mer osöt än söt. Så här har det bråkats, har ångest nu, så jobbigt...

Imorgon blir det till att få lite ändring här hemma. Jag vet att han är trotsig och tyken pga mitt jobb schema, för han ser mig så lite, men det är dax att styra upp det hela och få allt att funka här hemma!

Annika kommer antagligen in till stan i morgon igen så kanske lite mer shopping då. Jag skulle vilja beställa några tavlor från Gallerix så jag får lite nytt på väggarna hemma nu när mitt rätt så nyrenoverade vardagsrum är klart.
tror även jag ska sätta upp gardinerna jag köpte för ett par dagar sen, dom är såå läckra :))

HTC mobil, filt från Chilli, Onoff mobil fodral m.m.
Lurvig gosig filt från Chilli, 199kr. 2 rosa blockljus från Chilli 39kr/st. Nikon D3100 + SD kort från El-Giganten 5700kr (ink. rabatt & försäkring). Canon bok om fotografering från El-Giganten, 0kr (ord. pris 399kr). Mobilväska från OnOff 138kr. Och ett stycke underklädesplagg från Cubus 135kr.

HTC gratia mobil helt ny 2700 kronor plus försäkring

Nya HTC Gratia med lite försäkring och Comviq kompis surf 89kr/månaden. Allt som allt på den idag = 3300kr.
Min nya android htc gratia mobil telefon


Kommentarer

Postat av: Hanna

hej vilken färg är det på telefonen är det nordic green ?:)

2011-04-17 @ 16:28:55

Postat av: Jacueline

Hejsan. Ja, det kan nog stämma att färgen heter så. Jag kollade aldrig så noga då det var den enda färgen dom hade i butiken :)

2011-04-20 @ 12:17:53
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback