Fira nyår? njaaäää

2010-12-30 @ 23:27:56

Nyårsafton i morgon, tjohooo vilken kväll det ska bli asså!...eller inte! Nyår är verkligen inte en av mina favoriter, och framför allt inte efter att jag fick barn. Som ensamstående förälder betyder nyår GARANTERAD HEMMADAG. Hamnar på något sätt i kläm, för mina vänner har inte barn så det är fritt fram att festa, min mamma har vuxna barn så inte ens hon kan lova mig en nyår hemma hos sig då hon kanske åker till sina bekanta. Tur för mig att jag faktiskt skiter i vilket, nyår eller inte nyår. Men det är lätt att känna sig lite 'tråkig'....

Idag har jag i alla fall slängt ut julen, Yesssss!! Så skönt när hemmet återgår till det normala utan massa krimskrams :) Här ska det inte väntas till slutet av januari, nej nu vill jag ha sommar!

 God Fortsättning Och Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback